НУШ

 


ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ

Результат пошуку зображень за запитом "НУШ"

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА. ВЕБ-РЕСУРС

Порадник для вчителя.

Математика 1 клас. Вкладки.
Математика 1 клас. Методичний супровід.

1 клас. 1-ий тиждень.

Математика 1 клас. Ч. 1
Математика 1 клас. Ч. 2
Математика 1 клас. Ч 2.1
Математика 1 клас. Ч.3
Математика 1 клас. (продовження)
Математика 1 клас. (продовження)
Математика 1 клас. (продовження)
Математика. С. П. Логачевська. ІІ ч.
Навчання грамоти. Ч. 1
Навчання грамоти. Ч. 2.1
Я досліджую світ. Ч. 1

1 клас. 2-ий тиждень.

1 клас. 3-ій тиждень.

1 клас. 4-ий тиждень.

1 клас. 5-ий тиждень.

1 клас. 6-ий тиждень.

1 клас. 7-ий тиждень.
8-ий тиждень - КАНІКУЛИ!
1 клас. 9-ий тиждень.
1 клас. 10-ий тиждень.
1 клас. 11-ий тиждень.
1-ий клас. 12-ий тиждень.
1-ий клас. 13-ий тиждень.
1-ий клас.14-ий тиждень.
1-ий клас. 15-ий тиждень.
1-ий клас. 16-ий тиждень.
1-ий клас. 17-ий тиждень.
1-ий клас. 18-ий тиждень.
1-ий клас. 19 тиждень.
1-ий клас.21-ий тиждень.
Матеріали
Матеріали (продовження)
Навчання грамоти. Я досліджую світ І.
Навчання грамоти. Я досліджую світ ІІ.
Навчання грамоти. Я досліджую світ ІІІ.
Методичний супровід.

Мистецтво 2 

Музичне мистецтво 3

Образотворче мистецтво 4 

Мистецтво 1

Музичне мистецтво 2

Образотворче мистецтво 3

Українська мова 4

Музичне мистецтво 1

Українська мова 2

Математика 3

Мистецтво 4

Образотворче мистецтво 1

Математика 2

Мистецтво 3

Музичне мистецтво 4

Математика 1

Образотворче мистецтво 2

Математика 4

Українська мова 3

 

ЗРОЗУМІТИ НОВИЙ СТАНДАРТ. ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjZCOOdHYxog8jsJMjNX9sYQB6IMquqCshNNp7FUK8hjjFGCiekxf0EU_OQmHlhXCbXbdUmCCGPijl4rcJ-tFKmNGKLTwwcQlLgPQP8FLXjdJiy5LkEoV-03J7Y_A_81g-0QSYUmbFEClM/s320/DSCN9164.JPG

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ; ЩО ЦЕ І НАВІЩО?

 

ЯК ОБЛАШТУВАТИ “КЛАСНУ” КІМНАТУ ДЛЯ УЧНЯ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3hJ_xkmEnPJe6QdF7q0zxzng79EG-ePriqP8gmBqv3URVoe53ZnQs8FOmYKT9z5SmfJbGqucljFG_5d5krBdV_wsnnAo1nYACJJIrx5I84TDGgyOEE6VViE-6H73KK0aZbe8xBrzLQFA/s320/IMAG2231.jpg

 

nuschool.com.ua НУШ- планування, ранкові зустрічі, тематичні дні.
Ідеї для нуш

Як створити шкільний освітній простір?

 

 

Наші помічники — МУЛЬТИКИ

Як мультики допомагають розповісти про все на світі

Сьогодні будемо дивитися мультфільми! Хто ж з дітей та й дорослих відмовиться? Я, наприклад, часто на заняттях показую мультфільми і навколо них розгортаю роботу з дітьми. Педагогам дуже подобається! А дітям …. Як мультики можуть не подобатися?!!! Головне їх вибрати і придумати як цікаво їх продовжити. І ще продовження мають придумувати не тільки педагоги, а й малята. Наприклад, можна зробити макет аеродрому і продовжити мультик про літачка Вінкі або … Все по-порядку.читати далі


1 тиждень1 тиждень

Потрібна докорінна реформа, яка зупинить негативні тенденції, яка перетворить українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованності, економічного розвитку і конкурентоспроможності України.  НУШ

 


Сім навчальних зон, які повинні бути в кожному класі читати далі У підготовці до нового навчального року треба врахувати безліч речей. Дуже часто часу вистачає лише на те, щоб переглянути календарний план, стандарти, нові закони, продумати тестування, але пропонуємо подумати й про те, як організувати клас – розставити парти, розвісити дошки оголошень і систематизувати матеріали.

Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи

Наказ МОН № 283 від 23.03.2018 року читати далі

7 осередків оформлення класної кімнати у початковій школі НУШ  читати далі
Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи (Частина 1) читати далі Частина 2 читати далі  Ранкова зустріч: що це і навіщо тут

Як облаштувати “класну” кімнату для учня читати далі

Реформа української школи, або як оформити кабінети у стилі НУШ (методичні вказівки) читати далі
Мультимедія НУШ media

 
Ранкові зустрічі (метод. посібник)
  Ранкові зустрічі 
Щоденні новини
  
Ранкові зустрічі. Актуальність
  
Ранкові зустрічі.Методика
  
Розвиток особистості дитини
  
Ранкові зустрічі . Практика
 
Вірші для ранкового спілкування дітей. Надія Красоткіна
 
Що таке ранкова зустріч? osvita.ua
 
Методичка. Ранкові зустрічі.
 
Ранкові зустрічі. Доброго ранку!



      


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgqjew4ZhktSZp7YJwH6C2CF_tvoazZA3XL2TRX8vvB8IsyQySQgvzUvPuOpNCs4KU_PfOQ_ozbmKJZUoJWdTioJDP9-xzRYylXAOkXpSiPcg_net4DLG_Z6yzvD9cGRUOc14mRsJGQZxkl/s1600/%25D0%25BF%25D0%25B0%25D0%25BB%25D0%25B8%25D1%2587%25D0%25BA%25D0%25B8.jpgпалички кюізенера що це? 






Ігри та заняття з паличками Кюїзенера

1. Знайомимося з паличками. Разом з дитиною розгляньте, переберіть, помацайте всі палички, розкажіть якого вони кольору, довжини.

2. Візьми в праву руку якомога більше паличок, а тепер в ліву.

3. Можна викладати з паличок на площині доріжки, паркани, потяги, квадрати, прямокутники, меблів, різні будиночки, гаражі.

4. Викладаємо драбинку з 10 паличок Кюїзенера від меншої (білої) до більшої (помаранчевої) і навпаки. Пройдіться пальчиками по сходинках драбинки, можна порахувати вголос від 1до 10 і назад.

5. Викладаємо драбинку, пропускаючи по 1 паличці. Дитині потрібно знайти місце для відсутніх паличок.

6. Можна будувати з паличок, як з конструктора, об’ємні споруди: колодязі, башточки, хатинки і т.п.

7. Розкладаємо палички за кольором, довжиною.

8. “Знайди паличку того ж кольору, що і у мене. Якого вони кольору?”

9. “Поклади стільки ж паличок, скільки і у мене”.

10. “Виклади палички, чергуючи їх за кольором: червона, жовта, червона, жовта” (надалі алгоритм ускладнюється).

11. Викладіть кілька рахункових паличок Кюїзенера, запропонуйте дитині їх запам’ятати, а потім, поки дитина не бачить, заховайте одну з паличок. Дитині потрібно здогадатися, яка паличка зникла.

12. Викладіть кілька паличок, запропонуйте дитині запам’ятати їх взаєморозташування і поміняйте їх місцями. Малюкові треба повернути все на місце.

13. Викладіть перед дитиною дві палички: “Яка паличка довша Яка коротша?” Накладіть ці палички одна на одну, підрівняйте кінці, і перевірте.

14. Викладіть перед дитиною кілька паличок Кюїзенера і запитайте: «Яка найдовша? Яка найкоротша? »

15. “Знайди будь-яку паличку, яка коротша за синю, довша за червону”.

16. Розкладіть палички на 2 купки: в ОДНІЙ 10 штук, а в інший 2. СПИТАЙТЕ, де паличок більше.

17. Попросіть показати вам червону паличку, синю, жовту.

18. “Покажи паличку, щоб вона була не жовтого”.

19. Попросіть знайти 2 АБСОЛЮТНО Однакові палички Кюїзенера. Запитайте: “Які вони по довжині Якого вони кольору?”

20. Побудуйте поїзд з вагонів різної довжини, починаючи від найкоротшого і закінчуючи найдовшим. Запитайте, якого кольору вагон стоїть п’ятим, восьмим. Який вагон праворуч від синього, зліва від жовтого. Який вагон тут найкоротший, найдовший? Які вагони довші за жовтий, коротші за синій.

21. Викладіть кілька пар однакових паличок і попросіть дитину «поставити палички парами».

22. Назвіть число, а дитині потрібно буде знайти відповідну паличку Кюїзенера (1 – біла, 2 – рожева і т.д.). І навпаки, ви показуєте паличку, а дитина називає потрібне число. Тут же можна викладати картки із зображеними на них точками або цифрами.

23. З декількох паличок потрібно скласти таку ж по довжині, як бордова, помаранчева.

24. З декількох однакових паличок потрібно скласти таку ж по довжині, як помаранчева.

25. Скільки білих паличок вкладеться у синій паличці?

26. За допомогою помаранчевої палички потрібно виміряти довжину книги, олівця і т.п.

27. “Перерахуйте всі кольори паличок, що лежать на столі”.

28. “Знайди в наборі найдовшу і найкоротшу паличку Постав їх одну на одну. А тепер поруч одна з одною”.

29. “Обери 2 палички одного кольору. Які вони по довжині? Тепер знайди 2 палички однієї довжини. Якого вони кольору?”

30. “Візьми 2 будь-які палички і поклади їх так, щоб довга виявилася внизу”.

31. Покладіть паралельно один одному три бордові рахункові палички Кюїзенера, а праворуч чотири такого ж кольору. Запитайте, яка фігура ширша, а яка вужча.

32. “Постав палички від найнижчої до найвищої (паралельно одна одній). До цих паличок прибудовуйте зверху такий же ряд, тільки в зворотному порядку”. (Вийде квадрат).

33. “Поклади синю паличку між червоною і жовтою, а помаранчеву зліва від червоної, рожеву зліва від червоної”.

34. “З закритими очима візьми будь-яку паличку з коробки, подивися на неї і назви її колір” (пізніше можна визначати колір паличок навіть із закритими очима).

35. “З закритими очима знайди в наборі 2 палички однакової довжини. Одна з паличок у тебе в руках синя, а інша тоді якого кольору?”

36. “З закритими очима знайди 2 палички різної довжини. Якщо одна з паличок жовта, то можеш визначити колір іншої палички?”

37. “У мене в руках паличка трохи довша блакитної, вгадай її колір”.

38. “Назви всі палички довші за червону, коротші за синю”, – і т.д.

39. “Знайди дві будь-які палички, які не будуть рівні цій паличці”.

40. Будуємо з паличок Кюїзенера пірамідку і визначаємо, яка паличка внизу, яка зверху, яка між блакитною та жовтою, під синьою, над рожевою, яка паличка нижче: бордова або синя.

41. “Виклади з двох білих паличок одну, а поруч поклади відповідну їх довжині паличку (рожеву) Тепер кладемо три білих палички -. Їм відповідає блакитна”, – і т.д.

42. “Візьми в руку палички. Порахуй, скільки паличок у тебе в руці”.

43. З яких двох паличок можна скласти червону? (Склад числа)

44. У нас лежить біла лічильна паличка Кюїзенера. Яку паличку треба додати, щоб вона стала по довжині, як червона.

45. З яких паличок можна скласти число 5? (Різні способи)

46. На скільки блакитна паличка довше за рожеву?.

47. “Склади два потяги. Перший з рожевою і фіолетовою, а другий з блакитною та червоною”.

48. “Один поїзд складається з блакитної і червоною палички. З білих паличок склади поїзд довший за наявний на 1 вагон”.

49. “Склади поїзд з двох жовтих паличок. Вибудуй поїзд такої ж довжини з білих паличок”

50. Скільки рожевих паличок вміститься в помаранчевій?

51. Викладіть чотири білі рахункові палички Кюїзенера, щоб вийшов квадрат. На основі цього квадрата можна познайомити дитину з частками і дробами. Покажи одну частину з чотирьох, дві частини з чотирьох. Що більше – ¼ або 2/4?

52. “Склади з паличок кожне з чисел від 11 до 20”.

53. Викладіть з паличок Кюїзенера фігуру, і попросіть дитину зробити таку ж (надалі свою фігуру можна прикривати від дитини аркушем паперу).

54. Дитина викладає палички, слідуючи вашим інструкціям: “Поклади червону паличку на стіл, справа поклади синю, знизу жовту”, – і т.д.

55. Намалюйте на аркуші паперу різні геометричні фігури або букви і попросіть малюка покласти червону паличку поруч з буквою “а” або в квадрат.

56. З паличок можна будувати лабіринти, якісь хитромудрі візерунки, килимки, фігурки.

Більш детально з методичними рекомендаціями можна ознайомитися в посібнику “Розвиваючі ігри та заняття з паличками Кіюзенера”.

Конструювання із паличок схеми

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiTOQfqSVL7v8Jh28phbdpN25xV6VnMrNcUoa85S-D7xjBIxrzGwubjsBZF6FLKUT0nIEcCreTL6qhtG0w5ABrtz4rk0Xr0XoUC3KVZPeANzQcKdDly2UFBBINkR-xiHT10nX4z8GJciueU/s320/%25D0%25BF%25D0%25B0%25D0%25BB%25D0%25B8%25D1%2587%25D0%25BA%25D0%25B8+2.jpg

 



 
Технологія розвитку критичного мислення учнів

                                        Термінологічний словник
Активне  навчання  (Active  Learning).  Підхід  до  навчання,  що  припускає  постановку
питань,  дослідження  й  вивчення,  що  направляє  самими  учнями.  Це  протилежність
заучування.
Актуалізація  (передбачення)  (Anticipation).    Фаза  на  початку  уроку,  під  час  якої
виконуються завдання, щоб нагадати  учням  те, що вони вже знають з цієї теми, заохотити
їх задавати питання з теми й поставити цілі для їхнього навчання.
Безшумний  сигнал  (Quiet  signal).  Безшумний  спосіб  попросити  всіх  замовчати  й
привернути увагу учнів. Використається на семінарах, коли одночасно виконується кілька
різних завдань.
«Взаємне  навчання»  (Reciprocal  Teaching).  Завдання  з  читання  й  обговорення  тексту
методами кооперативного навчання, у процесі якого члени групи по черзі виконують роль
учителя.
«Загальна  угода»  (або  «Угода  учнів  нашого  співтовариства  /класу»)  (Community
Agreements). Це  правила поведінки, яких учні погодилися дотримуватись під час спільної
навчальної  роботи  в  групах  –  для  того,  щоб  їхня  робота  була  більш  цілеспрямованою  й
продуктивною.
Графічний  організатор  (Graphic  organizer).  Схема  або  таблиця,  які  використовуються
для  того,  щоб  допомогти  учням  організувати  свої  відповіді  таким  чином,  щоб
продемонструвати,  як  організовані  поняття  /ідеї  в  них  у  голові.  Прикладами  графічних
організаторів є «семантична павутина» і «Т – схема».
«Подвійний  щоденник»  (Dual  entry  diary).  Спосіб  ведення  записів,  як  реакції  на
прочитане. Сторінка ділиться на  два  стовпчики: в одному наводяться  цитати з тексту, а в
іншому учень пише свої коментарі відносно цієї цитати.
«Щоденник важливих подій»  (Critical incident journal). Щоденник, призначення якого
полягає  в  тому,  щоб  змусити  учнів  проаналізувати  той  життєвий  досвід,  що  вони
одержують під час своєї діяльності в ході «Навчання на основі досвіду /практики» (див.
нижче).  Такий  щоденник  дозволяє  учням  сфокусувати  увагу  на  всьому,  що
представляється їм важливим, і сприяє тому, щоб учні проаналізували  свою реакцію на ці
важливі події /важливий досвід.
«Щоденник із трьох частин» (Three part journal). Призначення такого щоденника у тім,
щоб надати учням можливість проаналізувати той досвід, що вони одержують у ході своєї
діяльності  підчас  «Навчання  на  основі  досвіду  /практики»  (див.  нижче).  Такий
щоденник дозволяє  учням зв'язати свій досвід з тим, що вони читають і обговорюють  у
класі.
Щоденники  (Journals).  Зошити,  у  яких  учні  записують  свою  реакцію  на  те,  що  вони
вивчають. Акцент робиться не стільки на  конспектуванні,  скільки  на  особистих  реакціях
учнів  і  виникаючих  у  них  думках  (складання  заміток  /конспектування  теж,  звичайно,
цінно, але воно служить іншим цілям, ніж щоденники).
Дошка  питань  (Question  board).  Місце,  де  учні  записують  питання  про  те,  що   вони
хотіли б довідатися - з тем, які пов'язані (або не пов'язані) з досліджуваними матеріалами.
«Драматичні  ролі»  (Dramatic  roles).  Засіб  для  обговорення  добутків  літератури,
запозичений  зі структуралізму, що  припускає  аналіз  того, яку роль у сюжеті відіграє той
або інший персонаж.
читати далі

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhArDdydggpZzhZEgm5VcpLDrqzNI-wIFvAa1BhxxKqFwvraop1vw6kvdNDOjZrYIRRzgecnbPCz4t_SmcWYHGNUpwDGxZR2mrl7o2dgG8_SUn-Khii1dVi1licM1kduYQD9B9-TTT5IygQ/s200/17010099.gif



 
Майстерня педагога.ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ . НУШ
Вийшов посібник «Порадник для вчителя» створений з метою методичної підтримки вчителів
що будуть впроваджувати  новий Державний стандарт початкової загальної освіти та пілотних шкіл . Навчально-методичний посібник створено командою фахівців -представників НАПН України, Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», НВК«Новопечерська школа».

«Порадник для вчителя» створено як он-лайн ресурс, який містить посилання на інші корисні електронні ресурси: літературу, фотографії, відео тощо.Окрім цього, у Пораднику є практичні завдання для вчителів – в першу чергу,різні форми для самооцінки, які дають можливість оцінити власну готовність до запровадження змін, організацію освітнього середовища тощо.
Він стане корисним ресурсом і для інших  вчителів початкових класів. Для методичної роботи зручно подано матеріал у презентаціях:
Зміст:
Розділ 1    Короткий огляд Концепції Нової української школи 
Розділ 2    Путівник по проекту Державного стандарту початкової загальної освіти 
Розділ 3   Особливості розвитку дітей 6-7-ми річного віку 
Розділ 4   Організація освітнього середовища 
Розділ 5    Інтегроване навчання: види, способи, форми реалізації 
Розділ 6    Приклади орієнтовного планування на день, тиждень 
Розділ 7   Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.
Розділ 8   Співпраця з батьками 
Розділ 9   Соціальна інклюзія

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHfjei-KsiCmwIa1EbLcGxyP0t8HqRmzh6BfhkPai7gEqQZhGmu65kbYDn_JIpPD2rBg51n-Ie9o4pfHbkT9cxnjLQZG07HwZqTgH4pCvWmP9aZPphTpEelBa5AYZyb3FJerms1Pl4ZKfx/s200/17010099.gif

Порадник для вчителя

1клас

Модельна навчальна програма. Тиждень 1: «Я – школяр»

Модельна навчальна програма. Тиждень 2: «Мій /наш клас»

ТИЖДЕНЬ 3 ТЕМА ТИЖНЯ: «МОЇ ДРУЗІ»

ТИЖДЕНЬ 4 ТЕМА ТИЖНЯ: «МОЄ ДОВКІЛЛЯ»

Модельна навчальна програма. Тиждень 5: «Осінь»
Модельна навчальна програма. Тиждень 6: «Я і моя Батьківщина»
Модельна навчальна програма. Тиждень 7: «Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)»
Модельна навчальна програма. Тиждень 8: «Техніка, яка допомагає»
Модельна навчальна програма. Тиждень 9: «Ігри»
Модельна навчальна програма. Тиждень 10: «Театр»
Модельна навчальна програма. Тиждень 11: «Мода»
Модельна навчальна програма. Тиждень 12: «Пригоди крапельки»
Модельна навчальна програма. Тиждень 13: «Зима»
Модельна навчальна програма. Тиждень 14: «Таємниці космосу»
Модельна навчальна програма. Тиждень 15: «Подорожуємо в часі»
Модельна навчальна програма. Тиждень 16: «Зимові свята»
Модельна навчальна програма. Тиждень 17: «Світ захоплень»
Модельна навчальна програма. Тиждень 18: «Я – мандрівник»
Модельна навчальна програма. Тиждень 19: «Ми – дослідники. Ми – винахідники»
Модельна навчальна програма. Тиждень 20: «Спорт»
Модельна навчальна програма. Тиждень 21: «Мої улюблені книжки»
Модельна навчальна програма. Тиждень 22: «Транспорт»
Модельна навчальна програма. Тиждень 23: «Професії»
Модельна навчальна програма. Тиждень 24: «Час / Як керувати часом?»
Модельна навчальна програма. Тиждень 25: «Весна»
Модельна навчальна програма. Тиждень 26: «Весняні свята. Великдень»
Модельна навчальна програма. Тиждень 27: «Навіщо їсти»
Модельна навчальна програма. Тиждень 28: «Світ рослин»
Модельна навчальна програма. Тиждень 29: «Світ тварин»
Модельна навчальна програма. Тиждень 30: «Веселка»
Модельна навчальна програма. Тиждень 31: «Моя родина»
Модельна навчальна програма. Тиждень 32: «Ми – українці. Ми – європейці»
Модельна програма. Тиждень 33" Літо"

 

МАТЕМАТИКА

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА МАТЕМАТИКА 1 клас

Навчальна програма МАТЕМАТИКА 1 клас Пояснювальна записка

Математика навчальний зошит ч.1
Математика 1 клас вкладка 1-17

Методичний супровід для учителя до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1» Уроки 1–8

Методичний супровід для учителя до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1» Уроки 1–16

Дидактичні матеріали для практичних робіт (опис)

Вкладки 1–8 до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1»
Вкладки 1–31 до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1»
Методичний супровід для учителя до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1» Уроки 1–31
ІІ семестр
Математика 2 семестр
Особливості роботи з навчальним посібником

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

Навчання грамоти. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1
Методичний коментар
Навчання грамоти зошит 1 чверть(повністю)

Навчання грамоти Ядосліджую світ ІІчастина

Інтегрований курс"Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ"

Я досліджую світ. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1
Я досліджую світ Навчальний зошит ч.2.1
Я пізнаю світ

Я досліджую світ зошит

 

Коментарі